Hej alla läsare...

Jag är en mycket inaktiv bloggare, som ni kanske märker. Men jag försöker att skriva fortfarande när jag får tid till det, vilket jag verkligen inte har nu...

Jag har 5 stycken skrivuppgifter att lämna in, och en av dem är redan försenad. Jag känner att allt bara handlar om att skriva just nu och... Jag hatar verkligen att skriva. O_o

Ni som har läst mina inlägg tänker säkert "Jomenvisst...", men jag hatar verkligen skrivuppgifter, skriva fritt är jag helt cool med. Som ni kanske märker...

Jag ska försöka att skriva mer, även om ingen läser det så jag hoppas att ni har det mycket trevligare än jag. Om ni läser detta, lämna gärna en kommentar så att jag vet att jag inte skriver detta förgäves... =<

Stay tuned!^^

//R

Kommentarer
Postat av: Julia Berg Bring

Fin blogg, saknar lite bilder dock..:)Du skriver roligt, det är roande att läsa, fortsätt så..:)

2009-05-26 @ 21:14:40
Postat av: Julia Berg Bring

Fin blogg, saknar lite bilder dock..:)Du skriver roligt, det är roande att läsa. Fortsätt så..:)

2009-05-26 @ 21:18:00
Postat av: Rasmus

Tack, det värmer.^^



Ska försöka att ladda upp bilder också. =3

2009-05-28 @ 16:44:09
URL: http://rayzorz.blogg.se/
Postat av: a

Läste :O

2010-01-09 @ 22:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0