Känner du för lite sadism? >=3

Ett spel som jag spelade för länge sedan och mina kompisar nu har hittat längst bak i arkivet på någon dammig gammal hemsida... Ett av de bästa spelen gjorda i Flash som jag någonsin har spelat! Jag bifogar länk till spelet och mina rekord hittils!^^

www.geocities.jp/lledoece/nanaca-crash.html

LÄNGD: 25689,60m!

HÖJD: 499m!

HASTIGHET: 125,62m/s!

Jo, jag är helt allvarlig. Jag har verkligen flugit så långt. Jag hade bildligt bevis förut, men sen pajjade datorn och vi var tvungna att defragmentera allt och bilden försvann... Jag tror att jag skickade bilden till en kompis på MSN, men han har nog bytt dator sen dess...

Tro vad du vill, men så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0